Wednesday, June 3, 2009

iela tag!

1.Ape perasaan anda sekarang?
speechless??

2.Saya nak makan?
rambut nick!!

3.Saya tak suka?
babi

4.Impian saya?
kiss wolfie

5.Haiwan yang saya tak suka?
suke lake erh??

6.Saya harapkan?
ermm....i want a double chessburger and hold...erh...xigt..

7.Jika boleh putarkan masa?
nk wak mula upsr..

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
suami 4 orh!!

9.Handphone saya adalah sebuah?
nokia yg 99 ringgit tu...

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
dgn joe jonas je stakat ni!!

11.Saya suka pada?
limau masam pizzzzzza!!!

12.Kawan-kawan saya?
kwn2 xley dipercayai..


13.Pernah dikhianati?
pernah...


14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
cium die kot??? ish..mepek..


15.Senaraikan 6 org untuk di'tag'..
6 je ke? kenapa x 10...malas arh!! nak tag 10 org..ekpon suruh ngat 6...malas r..