Friday, March 13, 2009

gossip

conversation between shahirah, farah and fatihah
shahirah : geramnye aku dengan perangai wahida!

farah : bakpe pulak? aku tgk biasa je.
shahirah : mu tahu dok ye wak perangai g*d*k ye dpn lelaki kt pustake takdi. dohla cakap kl.

farah : ye dok? pastu2..
shahirah : kalau dengan kite, dop pulok ckp kl! ckp kasar je. boleh je ckp tganu! ****** pn satu..boleh ye kacau wahida time aku ade..geram benar aku. rase mcm nok putus je dgn die!

farah : wa-e-deeng bkpe jd gitu orh? guane la ******** boleh suke die. dohla ******** hensem! hehee. lol.

fatihah : entahlah..aku pn dok tahu..bakpe mu ambik gok ye masuk dlm kumpulan fourtography?

shahirah : tahu gok eh! kite bukannye g*d*k cm die.

farah : xpela...ye baik gok ape..

____________________________________________________________________

conversation between shahirah, wahida, shahiran and farah

wahida : hi shahiran..

shahiran : hor..bkpe? *sambil control macho dpn awek ye*

wahida : dok..saje..tolongla sy ambil seksafon tu..hehe..

shahiran : sy busy la..sorry..

farah : pemalas ngoh mu ork...awek suruh xmboh wak...dohla control macho sokmo.
shahirah : i love you shahiran!!!!!!!!!!!!!!

wahida : *terkejut*

shahiran : *senyum*

wahida : *lari dgn muke masam*

farah : owos shahirah! wahida ngajuk doh tu!! hahahahhahahahhaha!

shahirah
: padan muke wahida! g*d*k ngat nge ******!!