Thursday, December 17, 2009

so long my trusted friend..

Farewell terengganu! Dulu, I used to say bye bye kt kawan and cikgu time last day at primary school especially soya pak awie yg xde kt secondary school except tok jiring. And now, bukan kate bye2 kt fren je but also Terengganu. Sedih plak bile igt bitter sweet memories kt terengganu. especially good times I spent with my frenz not just in prim school but also secondary. I miss u guys! nnti la bile dslr dh di fixed, I will upload my new home sweet home! anyway, Berape week je lgi tinggal then new year. xsabar nye tunggu Year yang so called new or as known as 2010. The most terrifying yg akan happen ialah kena menghadapi PMR. Peperiksaan Menengah Rendah*errkk. kene ke tulis yang penuh* and also kena menyesuaikan diri kat new school. Kalau pindah school kt same negeri tak hape la jugak kan. Oh yeah, best jugak nilai ni. Ingat kan nothing but sebenarnye ade jugak something.Maybe kena school kat SMK Taman Semarak, nilai Negeri Sembilan. Kire 6-7 minit la dri rumah ke sekolah. So, anything just ask me! I'm free all the time but not this week kot. xsiap lagi unpacking my stuff and yg lain. so, adios babeh.